dijous, 11 de març del 2010

HOLA POL!!















HOLA
POL!
SOM ELS
ANIMALS DEL MAR, FA MOLT DE TEMPS QUE NO ENS VEIEM. COM ESTÀS? VOLEM SABER COM ESTÀS PERQUÈ JA T'ESTÀS POSANT BÉ.

QUAN VINGUIS A LA TEVA CLASSE, ET CONVIDEM PER ESCOLTAR LA CANÇÓ DELS COLORS DE L'AIGUA. ENS AGRADARIA QUE TOTS ELS NENS I NENES L'ESCOLTIN PERQUÈ LA MÚSICA ÉS MOLT MACA I LA HISTÒRIA TAMBÉ.

QUAN TORNIS JUGAREM A PILLA PILLA, I L'ANNA I
TOTS ELS NENS I NENS DE LES ESTRELLES ESTARAN MOLT CONTENTS, NOSALTRES TAMBÉ. PODREM JUGAR MOLT, FAREM RACONS I ESCRIURE I PINTAR I FER COSES IMPORTANTS TOTS PLEGATS!















FIXA'T MOLT BÉ A L'HOSPITAL QUE DESPRÉS PODREM JUGAR A METGES.

POSA'T BÉ DE SEGUIDA I MOLT GUAPO QUE ET TROBEM A FALTAR.

PETONS VOLADORS. ANIMALS DEL MAR.

7 comentaris:

  1. HOLA SOC EL POL,m'han fet molta ilu els vostres comentaris.Tinc una carpeta de la clase. Estrelles i mars.1 peto per la serralavella i un peto pel marramiau.estic molt be quan estic a l'hospital. doncs ve a veurem el magic Andreu, les payases, una noia que canta cançons, la policia i em porta regalets....pero tinc moltes ganes de veure-us a vosaltres.Molts petots pels animals de Mar i per les Estrelles!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. hola!!! pol sóc la carla de la classe animals del mar . estic molt contenta que estes millor quan vinguis .. nosaltres tambien et cantarem moltes cançons ..i explicarem molts contas fins aviat!!!! i moltssssssss petons ...

    ResponElimina
  3. JO SOC UN ANIMAL DEL MAR, SOC L'ARIÀ I T'ESCRIC DESDE L'ORDINADOR, ENCARA NO HO HAVIA FET MAI.
    ET TROBEM MOLT A FALTAR A L'ESCOLA I AL TIROLAINA. ESTUDIAT ELS TRUCS DEL MAGIC ANDREU I AIXI QUAN TORNIS ENS ELS PODRAS ENSENYAR. UN PATÓ I FINS AVIAT
    ARIA AMAT RODO

    ResponElimina
  4. HOLA POL, JO SOC L'ARIA DE LA CLASSE DELS ANIMALS DEL MAR. T'ESCRIC DES DE L'ORDINADOR, ÉS EL PRIMER COP QUE HO FAIG. ET TROBEM MOLT A FALTAR TANT A L'ESCOLA COM AL TIROLAINA.
    QUAN TORNIS ENS EXPLICARAS ELS TRUCS DEL MAGIC ANDREU?
    UN PETO I FINS AVIAT
    ARIA

    ResponElimina
  5. Hola Pol!!

    Tots el pares i mares dels animals del mar i de les estrelles també esperem que puguis tornar aviat.
    Quina sort això de veure personatges tan especials com el Màgic Andreu, la policia ja fa una mica més de por.

    Molts petons!!

    ResponElimina
  6. Hola Pol!!! Sóc l'Artur avui la mare m'ensenya a escriure aqui a l'ordinador.. que divertit!!! així et podem anar explican coses fins quan tornis...
    Molt petons de dofí.

    ResponElimina
  7. Hola Pol, soc el Biel dels animals del Mar, la meva mare m'ha explicat moltes coses sobre la teva malaltia ja que el meu avi tambè va estar com tu i m'ha dit que aviat estaràs entre nosaltres per jugar a pilla pilla i explicar tot el que aprens aqui, et trobem molt a faltar i sabem que ets un lluitador, t'esperen moltes sorpreses i petons voladors

    ResponElimina